Η σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ γεννά τεράστια ερωτηματικά

Η σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ γεννά τεράστια ερωτηματικά

Ανάρτηση του Νίκου Παππά, τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, στο Facebook για το πρωτοσέλιδο θέμα της Εφημερίδας των Συντακτών

 

Το σημερινό πρωτοσέλιδο της ΕΦΣΥΝ γεννά τεράστια ερωτηματικά. Αφορά τη σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

1. Τι περιέχει και γιατί η κυβέρνηση δεν την έχει δώσει στη δημοσιότητα;

2. Ισχύει ότι θα ξεκινήσουμε να πληρώνουμε για αμαξοστοιχίες από τώρα, οι οποίες θα παραληφθούν το 2027;

3. Ισχύει ότι ακόμα και η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη βαφτίζεται άγονη, παρά το ότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση;

4. Ισχύει ότι βαφτίζεται νέα «επένδυση» η αγορά 5 αμαξοστοιχιών ηλικίας 30 ετών η οποία είχε ήδη συμφωνηθεί από το Αύγουστο του 2019;

5. Γιατί δεν έγινε διαγωνισμός, και μάλιστα μετά από τρεις παρατάσεις της υπάρχουσας σύμβασης;

Σύνδεσμος ανάρτησης:

https://www.facebook.com/photo?fbid=539544214195279&set=a.350770733072629

Μείνετε ενημερωμένοι

Δικτυωνόμαστε